Cinci metode testate cu ajutorul cărora poți trece peste o noapte de muncă

Traim intr-o lume dinamica, ultra-conectata, in care schimbarile au loc o data la cateva luni si, pentru a fi in top, trebuie sa tii pasul cu aceste schimbari. Lucrul acesta incepe sa mearga tot mai des mana in mana cu munca suplimentara pe care o faci chiar acasa. Fie ca vrei sa iti impresionezi seful sau tintesti direct promovarea promisa in departamentul tau, prelungirea programului de lucru pana la ore tarzii in noapte este o practica din ce in ce mai des intalnita.

Iata cinci metode care iti garanteaza ca o sa fii fresh dupa o noapte de munca:

  • Dormi (putin)

Indiferent daca ai lucrat pana la 12 sau pana la 5 dimineata, somnul este esential pentru a fi revigorat dupa o noapte incarcata. Potrivit studiilor, somnul are un rol important in deprinderea unor noi abilitati, tine la distanta bolile cronice si te ajuta sa functionezi la cote maxime pe durata intregii zile. Sigur ca doar trei-patru ore de somn nu sunt la fel de benefice ca standardul de opt ore, insa daca ar fi sa alegi intre acestea si inca o doza de energizant, acest ragaz de odihna ofera totusi refacerea necesara creierului si revigorarea de care ai nevoie.

  • Fa miscare

Fie ca e vorba de o ora de alergare in parc, o plimbare cu bicicleta sau cateva ture in bazinul de inot, miscarea de orice fel imbunatateste felul in care gandim, ne face mai creativi si contribuie la o viata mai lunga. Dupa o noapte de munca si doar cateva ore de somn, o ora de activitate fizica te trezeste, iti da energie, te pregateste pentru o noua zi la birou. In plus, odata ce iesi afara, evadand din mediul setat pe munca, esti deschis nu doar catre beneficiile miscarii, ci si pentru a inspira aerul matinal nepoluat, dar si pentru a te bucura de linistea de dinaintea unei zile care iti poate aduce noi oportunitati.

carissa-gan-66378

  • Bea sucuri naturale

Pregatite cu o seara inainte sau cu doar cateva minute inainte de micul dejun, sucurile naturale imbina utilul cu placutul, gustul dulce si aromat cu beneficiile vitaminelor si mineralelor din compozitie. Iar daca seara precedenta ai marcat pauzele dintre proiecte cu cate un pahar de vin, cei de la bautura-online.ro te intampina cu cateva idei si iti spun cum sa scapi de mahmureala. Daca vei alatura sucurilor naturale un mic-dejun format din proteine (o omleta cu avocado sau carne la gratar cu legume, de exemplu), iti vei asigura un start numai bun pentru o zi plina.

  • Asculta muzica

Sau un podcast sau citeste cateva pagini dintr-o carte umoristica. Toate acestea te vor relaxa si te vor umple de energie in acelasi timp. Contrar asteptarilor, relaxarea vine ascultand muzica trista, in timp ce muzica dinamica ne ajuta sa ne simtim mai bine si ne face mai fericiti. Doar cateva minute de muzica in dimineata de dupa o noapte incarcata de munca pot face minuni pentru starea ta de spirit.

rawpixel-com-252127

  • Suna un prieten

Ai facut miscare, ai luat un mic-dejun sanatos, ai ascultat de trei ori piesa care te face sa zambesti si tot esti stresat in legatura cu sedinta sau videoconferinta de peste cateva ore? Nicio problema! Este suficient sa suni un prieten (sau, daca ai mai mult timp la dispozitie, chiar sa va vedeti) pentru a te mai relaxa putin. Atunci cand ii spui unui prieten despre prezentarea pe care trebuie sa o ai in ziua respectiva, efectele negative ale stresului se vor simti mult mai putin, potrivit oamenilor de stiinta.
Sursa foto: Unsplash

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*