Dacă te ocupi de organizat evenimente și vrei să planifici o activitate de teambuilding sau o întâlnire informală cu angajați sau clienți, în București ai câteva locații potrivite pentru genul acesta de inițiative.

Depinde desigur, de scopul evenimentului. Dacă este o petrece de final de an la care angajații vin să sărbătorească un an plin de muncă și rezultatele obținute, atunci ai nevoie de un spațiu mai mare, tip club. Sau poate îți trebuie un hub ceva mai mic unde oamenii să împărtășească idei de business, de exemplu.

Iți dăm mai jos câteva variante de spații de închiriat  testate și care acoperă o gamă largă de evenimente de tip corporate.

Cum alegi spațiul potrivit pentru un eveniment corporate
Spații de evenimente corporate din care poți alege

Cum alegi spațiul potrivit pentru un eveniment corporate

Totul pornește de la o listă, ca să ai o imagine de ansamblu pentru evenimentul corporate pe care îl ai de organizat. Lista orientativă ar trebui să includă:

  • Scopul evenimentului – este o conferință de business, este o ieșire informală cu membrii echipei, este un workshop etc.;
  • Numărul de oameni care vor participa la eveniment;
  • Structura evenimentului – poate este o petrecere la care vrei să ai un moment artistic și atunci va trebui să iei în calcul o scenă, o zonă de dans etc;
  • Logistica – de câte mese ai nevoie, este nevoie de catering sau nu, ce băuturi pui la dispoziție, este nevoie de suport tehnic (proiecții video, microfon etc.);
  • Elemente administrative suplimentare – de exemplu, poate ai nevoie la eveniment de ajutorul echipei din locație (personal care să asigure servirea sau amenajarea spațiului);
  • Agenda evenimentului – e important să ai o idee clară cu privire la activități pe ore și ce se întâmplă pas cu pas;

Important! Spațiul pe care îl alegi poate avea impact asupra modului în care evenimentul va fi perceput de către participanți. Contează fiecare detaliu în parte, chiar și luminile. Este deja cercetat și dovedit că locul în care te afli și cum este amenajat poate să dea o anumită stare de spirit. Tocmai de aceea se pune din ce în ce mai mult accent pe modul de amenajare a spațiilor, iar studiile arată că arhitectura și designul interior influențează mult felul în care se simt oamenii într-o anumită clădire sau încăpere.

Spații de evenimente corporate din care poți alege

De la cafenele, la hub-uri, iata ce variante de spații pentru evenimentele de tip corporate ai la dispoziție în București:

Qreator

Sursa foto: Instagram

  • Situat aproape de Piața Victoriei, ușor accesibil de la metrou;
  • Este structurat pe camere, ceea ce îl face perfect pentru petreceri tematice cum ar fi lansările de produse sau expoziții foto, o proiecție de film etc.;
  • Poți să bei liniștit/ă o cafea acolo chiar și când nu ai un eveniment în plan;
  • Au frecvent evenimente proprii, deschise publicului, la care poți participa ca să vezi ce îți pot pune la dispoziție;
  • Prețul depinde de numărul de participanți, consumație și cât din spațiul lor vrei să închiriezi.

Point

Sursă foto: whatsthepoint.ro

  • Se ajunge ușor din Piața Romană;
  • Este o combinație interesantă pentru că este o casă veche transformată într-un spațiu ultra modern, un hub cultural;
  • Pentru că au și subsol, și un etaj la care se adaugă și o grădină perfectă pentru o seară de cocktail pe timp de vară permit organizarea mai multor tipuri de evenimente, atât culturale, cât și de business;
  • Prețul depinde de numărul de participanți, consumație și cât din spațiul lor vrei să închiriezi.

V7 Startup Studio

Sursă foto: Facebook

  • Se află în zona Piața Romană;
  • Este un loc făcut pentru cei care vor un spațiu de lucru interesant în care să mai ai și ocazia să faci networking, creat de cei care au pus și bazele 7Card (un card care îți oferă diverse reduceri la săli de sport, restaurante, centre de relaxare);
  • În acest spațiu ai acces la zone special create pentru evenimente, cum ar fi săli de conferințe;
  • Te-ar costa cam 220 de euro un abonament lunar la ei, dacă vrei să beneficiezi de birourile lor modulare și de spațiile lor de evenimente mai des.

Seneca AntiCafe

Sursa foto: Facebook

  • Este aproape de Piața Ion Mihalache
  • Este un spațiu atipic pentru că, de regulă, plătești pe oră și nu în cât ai consumat (ai inclusiv un fel de abonamente dacă îți propui să lucrezi de acolo);
  • Țin mult la protejarea mediului și își propune să genereze cât mai puține deșeuri – dacă vrei să organizezi un eveniment la ei, este important să ții cont și de valorile pe care le promovează spațiul;
  • Este un loc bun pentru evenimente mai mici, cum ar fi workshop-urile;
  • Prețul depinde de numărul de participanți, consumație și cât din spațiul lor vrei să închiriezi.

Grand Cafe Van Gogh

Sursă foto: Facebook

  • Cafeneaua este poziționată chiar în centrul Bucureștiului, în zona Lipscani;
  • Este un loc destul de intim, deci potrivit pentru un eveniment la care oamenii să vină să bea ceva și să se relaxeze, sau pentru conferințe de presă;
  • Au preparate, deci te poți baza pe ei când vine vorba de catering pentru evenimente;
  • Au tot felul de opere de artă, de aici și senzația că ești într-un muzeu;
  • prețul depinde de numărul de participanți, consumație și cât din spațiul lor vrei să închiriezi.

Impact Hub Bucharest

Sursa foto: Facebook

  • Se află în zona Splaiul Unirii și aproape de Centrul Vechi;
  • Este perfect pentru conferințe sau workshop-uri;
  • Funcționează ca spațiu de lucru pentru care poți plăti un abonament standard de 300 de lei pentru o perioadă de trei luni;
  • Organizează și evenimente proprii, de obicei dezbateri și training-uri de interes pentru cei care au sau vor să își facă un business;
  • Au o comunitate destul de mare, cam 15.000 în întreaga lume;
  • Prețul depinde de numărul de participanți, consumație și cât din spațiul lor vrei să închiriezi.

Apolo 111

Sursa foto: Facebook

  • Este situat aproape de Palatul Universul (zona Cismigiu);
  • Spațiul este o combinație bună cu zona de bar și cinema/sala de teatru, deci poți organiza un eveniment destul de complex;
  • Găzduiește frecvent puneri în scenă ale unor piese de teatru experimentale;
  • Prețul depinde de numărul de participanți, consumație și cât din spațiul lor vrei să închiriezi.

Ce spații din cele de mai sus ați încercat? Ce alte locuri pentru evenimente corporate ați recomanda?

Sursa foto principala: Apollo 111 Barul

Total
2
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*