Ce așteptări au consumatorii moderni și cum pot companiile să se asocieze pentru a le satisface

Prin definiție, așteptările consumatorilor reprezintă setul de comportamente și acțiuni pe care indivizii le anticipează atunci când interacționează cu o companie. Dacă în trecut acestea se limitau la aspecte de bază, precum calitatea serviciilor și corectitudinea prețurilor, clienții moderni se așteaptă la servicii proactive, interacțiuni personalizate, experiențe conectate și acțiuni conforme cu propriile valori și nevoi.

Iată cum au evoluat așteptările consumatorilor și de ce, respectiv în ce fel trebuie să colaboreze companiile pentru a le satisface și pentru a-și aduce contribuția la binele comun:

Experiențe conectate

Clienții moderni așteaptă de la companiile ale căror produse sau servicii le cumpără să colaboreze pentru a îmbunătăți aceste produse și servicii și pentru a facilita livrarea lor. Pentru aceștia, engagementul contextualizat, bazat pe precedente, este foarte important în alegerea unui brand.

De altfel, clienții se așteaptă la tranziții între diferite canale și văd valoarea în asocierea a două sau mai multe companii. Iar Transylvania Awards este evenimentul care aduce aceste companii împreună, le facilitează comunicarea și interacțiunea, le pune față în față cu investitorii și cu startup-urile inovatoare, le oferă șansa de a face schimb de experiență, axându-se totodată pe dezvoltarea zonei Transilvaniei.

Personalizare și adaptare

Conform unui studiu realizat de Sales Force, 84% dintre consumatori vor să fie tratați ca niște persoane, nu ca niște simple numere de către companii. 70% spun că înțelegerea felului în care ei folosesc produsele și serviciile poate ajuta un business să crească, iar 59% sunt de părere că promisiunile adaptate în funcție de nevoi și de tiparele interacțiunilor precedente pot fi, de asemenea, de ajutor companiilor.

Pe scurt, adaptarea produselor și a serviciilor, dar și ajustarea comunicării cu publicul în funcție de nevoile acestuia de informare pot face diferența în ceea ce privește succesul unei companii. Personalizarea este importantă pentru captarea atenției unor noi nișe de public, iar rezultatele acesteia pot fi măsurate în cifre, pe termen scurt și lung.

Inovație

Companiile nu doar că trebuie să își adapteze produsele și serviciile în funcție de nevoile fiecărei categorii de public, dar trebuie să și colaboreze pentru a inova și pentru a integra cele mai noi tehnologii în procesele lor.

Așteptările consumatorilor să primească în mod constant de la companii servicii și produse noi sunt acum mai mari ca niciodată. Așadar, datoria companiilor de a impresiona a crescut, la rândul său, destul de mult. Iar parteneriatele reprezintă una dintre cele mai la îndemână soluții de a livra constant inovație și de a satisface aceste așteptări.

Promptitudine și sensibilitate

Pe măsură ce conectivitatea devine tot mai ubicuă, consumatorii își manifestă tot mai intens nevoia de a interacționa cu brandurile, iar promptitudinea devine vitală. De la comunicarea feedbackului referitor la un produs sau serviciu nou, la exprimarea nemulțumirilor, consumatorii așteaptă răspunsuri prompte și sensibile de la companii.

Piața este constituită tot mai mult din reprezentanți ai generației millennials, iar aceștia au nevoie de reacții în timp real și de interacțiune pentru a deveni fideli unui brand. Satisfacerea acestor așteptări implică în primul rând construirea unei imagini de ansamblu asupra fiecărei nișe de public și comprehensiune în ceea ce privește nevoile consumatorilor.

Implicare socială

Marile companii au capacitatea de a face diferența la nivel local, regional sau chiar global în ceea ce privește calitatea vieții consumatorilor. Din acest motiv, se așteaptă ca acestea să se alinieze sistemului de valori în care publicul lor crede și după care acesta își ghidează existența.

De la implicarea în dezvoltarea regională pe plan financiar, la adoptarea unor măsuri de eficientizare a muncii și a utilizării resurselor, companiile pot face numeroase demersuri în acest sens. Cum nevoile actuale se îndreaptă către zona de automatizare, sustenabilitate și ecologie, implicarea și adaptarea brandurilor pentru a satisface aceste cerințe este tot mai mare.

Împreună, companiile pot transforma un oraș obișnuit într-unul smart, pot contribui activ la creșterea nivelului de trai în zonele unde activează și pot satisface nevoile și așteptările consumatorilor la un nivel care depășește cu mult livrarea unor servicii sau produse. Fii cu un pas înainte și folosește aceste strategii pentru a-ți crește vizibilitatea, pentru a câștiga încrederea publicului tău și pentru a-i face viața mai bună. Află mai multe despre aceste strategii la Transylvania Awards și investește inteligent în această zonă în care potențialul de business se află în continuă creștere.

Sursă foto: Shutterstock

The Break :

thebreak.ro utilizează fişiere de tip cookie pentru a-ți personaliza și a-ți îmbunătăți experiența. Ne-am actualizat politica de cookies pentru a integra în acestea si în activitatea noastră curentă cele mai recente modificări din Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în privința prelucrării datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea, te rugăm să parcurgi politica de cookies. Prin continuarea navigării confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie. Politica de Cookies