Calitatea serviciilor și produselor tale, abilitatea de a găsi rapid soluții pentru orice fel de problemă pe care întâmpini, aducerea clienților noi și respectarea termenelor limită asumate sunt câteva dintre punctele esențiale după care orice firmă mică sau companie cu mulți angajați ar trebui să se ghideze în fiecare clipă. Un alt obiectiv important pe care firma ta ar trebuie să-l aibă pe lista priorităților este selectarea tinerilor care abia au intrat pe piața muncii sau au experiență puțină.

Deși procesul de recrutare poate părea greoi, există soluții care te pot ajuta să descoperi mai ușor forța de muncă tânără de pe piață, cum ar fi poziționarea sediului firmei în apropierea unui campus universitar și de business, precum cel dezvoltat de omul de afaceri Liviu Tudor, care deservește atât studenților, cât și firmelor care au nevoie de spații de cazare pentru colaboratori și parteneri.

De ce succesul companiei tale poate depinde de modul în care știi să atragi tineri angajați:

Nu îți vei încărca la fel de mult bugetul de salarii al companiei

Pentru că respectarea limitelor bugetului unui business este una dintre principalele priorități ale oricărei companii, angajarea tinerilor în rândurile firmei poate reprezenta un avantaj din acest punct de vedere. Dacă experiența pe piața muncii este foarte valoroasă, la fel de adevărat este și faptul că aceasta costa deseori extrem de mult, lucru pe care nu toți angajatorii și-l pot permite.

Angajații tineri pot fi mai loiali atunci când munca lor este recompensată pe măsură

De foarte multe ori, prima impresie pe care un tânăr angajat ar putea să o lase este că va căuta mereu o ofertă mai atractivă, pentru a ajunge mai repede la un salariu confortabil. Deși poate fi adevărat pe alocuri, acest lucru se concretizează atunci când munca de valoare nu este răsplătită pe măsură. În clipa în care un tânăr angajat se dovedește a fi implicat și dornic să învețe și să acumuleze cât mai multă experiență, iar toate aceste lucruri sunt recompensate de către management, atunci el va rămâne loial companiei, ceea ce va fi foarte util pe termen lung în formarea unei echipe puternice în interiorul firmei.

Sunt mai ușor de crescut în spiritul companiei atunci când nu au o experiență bogată

Fiecare companie ambițioasă vine de obicei și cu o cultură internă pe care încearcă să o transmită și angajaților săi. Aceasta vorbește despre valorile companiei, despre strategia și viziunea pe termen lung și despre conduita pe care toți angajații trebuie să o respecte. Toate astea pot fi mult mai ușor de transmis celor tineri, fără o experiență vastă în spate, iar motivul este destul de simplu. De cele mai multe ori, angajații extrem de experimentați vin atât cu un bogat bagaj de cunoștințe în spate, însă și cu unele obiceiuri, reflexe sau cu o stil diferit de abordare a problemelor, ceea e i-ar putea face incompatibili cu noul angajator, în ciuda experienței lor pe piața muncii.

Sursă foto: Shutterstock / Copyright: New Africa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*